Zbudowanie zespołu programistów, rozszerzających funkcjonalność podstawowego produktu i otwierających nowe możliwości dla klienta.
Stworzenie zespołu ekspertów w dziedzinie Cloud, który zautomatyzował rozwiązanie i przeprowadził migrację z instalacji lokalnej do pełnego rozwiązania SaaS w chmurze, wykorzystując Azure jako stos technologii do konserwacji, odzyskiwania po awarii, tworzenia kopii zapasowych, automatyzacji i monitorowania. Użyczenie Infrastracture jako kodu do wdrożenia systemu w chmurze.
Rekrutacja dwóch deweloperów, którzy wsparli zespól deweloperski pracujący nad integracją po stronie klienta. Zapewnienie wysokiej jakości produktu poprzez pokrycie kodu testami jednostkowymi oraz testami automatycznymi (E2E).
Stworzenie nowego komponentu w ramach istniejącego produktu w celu rejestracji zewnętrznych użytkowników. Stworzenie zespołu inżynierów z odpowiednimi kompetencjami. Analiza i implementacja wymagań. Implementacja procesu (Scrum). Wsparcie klienta w finalnej fazie testów. Zapewnienie wysokiej jakości produktu poprzez pokrycie kodu testami jednostkowymi oraz testami automatycznymi (E2E).
Zbudowanie zespołu deweloperskiego składającego się z 4 programistów oraz testera, odpowiedzialnego za dostarczanie pakietów oprogramowania tworzonych w dwutygodniowych cyklach. Definiowanie z klientem zakresu prac programistycznych na kolejne cykle, w których zespół odpowiedzialny jest za wytworzenie oraz testowanie uzgodnionego pakietu prac. Odpowiedzialni i rozliczani z jakości dostarczanego oprogramowania.
Wsparcie zespołów deweloperskich klienta 10 programistami, którzy posiadają eksperckie doświadczenie w tworzeniu oprogramowania opartego na technologii Java. Wsparcie klienta przy rozwijanych przez niego rozwiązaniach pracujących w oparciu o architekturę Mainframe w języku oprogramowania PL/1.
Przeprowadzenie testów regresyjnych i wydajnościowych wyselekcjonowanych kluczowych systemów w programie migracji klientów b2b i b2c. Migracja kluczowych klientów do nowych systemów obsługi i ofert. Przygotowanie Danych Testowych – dokładna analiza wymaganych danych testowych pod względem ilościowym i jakościowym w oparciu o zaplanowane działania testowe. Automatyzacja Testów – przygotowanie koncepcji i budowa mechanizmu monitorującego stan przedprodukcyjnego środowiska testowego. Testy regresji – opracowanie przypadków i scenariuszy testowych E2E kluczowych systemów w oparciu o wymagania osób odpowiedzialnych za ich utrzymanie. Testy Wydajnościowe – opracowanie wspólnego repozytorium scenariuszy testów wydajnościowych.
Stworzenie backendu na platformie .NET/z wykorzystaniem MVVM oraz WPF na architekturze referencyjnej TFS. Integracja do innych systemów. Rozwinięcie Product Centre, czyli webowego narzędzia do obsługi sieci serwisów Systemu.
Zapewnienie ciągłości działania aplikacji, wsparcie (support) użytkowników końcowych, modyfikacje istniejących funkcjonalności, modyfikacji danych, wspomaganie zespołów testujących, implementacja przygotowanych zmian w środowiskach produkcyjnych.
Zapewnienie ciągłości działania aplikacji, wsparcie użytkowników końcowych, eksploatacji i modyfikacje istniejących funkcjonalności, modyfikacja danych, naprawa błędów, programowanie zmian, testy, implementacja zmian w środowiskach produkcyjnych.
Rozwój oprogramowania. Analiza potrzeb klienta w różnych obszarach firmy, przygotowanie propozycji i ich wdrożenie w ramach rozwiązań opartych na platformie SharePoint 2010/2013.
Projekt i rozwój aplikacji z użyciem różnych modeli programistycznych w SharePoint 2010/2013
Tworzenie rozwiązań modułowych (Parts, Workshop Order, Pars Order, Vehicle Order, Supplier, Claim handling, Mechanic, Customer) w zakresie supportu aplikacji i developmentu.
Etap pierwszy to prototypowanie – efekt końcowy, do którego dąży projekt: zbudowanie oprogramowania na kształt smart samochodu/autonomicznego samochodu przyszłości.
Analiza Systemu Lojalnościowego sklepu klienta. Tworzenie nowych funkcjonalności pozwalających na szybką weryfikację zdolności kredytowej. Stworzenie systemu pozwalającego na przesyłanie danych pomiędzy klientem a bankiem.
Bieżące monitorowanie transakcji w systemie głównym banku – analizowanie i raportowanie podejrzanych transakcji do administratorów, m. in. na podstawie analizy behawioralnej klientów, monitorowanie, reagowanie na incydenty, współpraca z działem bezpieczeństwa IT, przetwarzanie środowisk testowych.
Wprowadzenie jednego z kilku rozwiązań – kody SMS, Token w aplikacji bankowej oraz karty kodów jednorazowych. Wdrożenie dodatkowych zabezpieczeń do panelu klienta. Wprowadzenie możliwości geolokacji płatnika i odbiorcy przelewu.
Dodawanie nowych funkcjonalności do modułu klienta oraz utrzymywanie istniejących rozwiązań.
Dodawanie nowych funkcjonalności do modułu klienta oraz utrzymywanie istniejących rozwiązań.
Stworzenie procedur i funkcjonalności w banku umożliwiających uzyskanie oświadczenia klienta indywidualnego lub korporacyjnego posiadającego rachunek lokaty, w celu określenia czy jest on amerykańską osobą raportowaną. Identyfikacja klientów, którzy spełniają warunki określone przez FATCA. Rozwiązanie umożliwiające coroczne raportowanie odpowiedniemu organowi.
Analiza, projektowanie i implementacja nowych systemów bankowych. Implementowanie automatycznych testów jednostkowych. Rozwijanie i integracja aktualnych systemów bankowych. Opiniowanie dokumentacji analitycznej.
Servicedesk – obsługa bieżąca, zarządzanie użytkownikami, rozwiązywanie problemów na stacjach (1200 użytkowników); wymiana sprzętu dla użytkowników, realizacja zamówień sprzętowych; instalacja tokenów, czytników, itp. – aktywacja użytkownika; obsługa wszystkich spółek firmy.
Administrowanie, instalowanie, konfigurowanie, testowanie w różnych środowiskach; współpraca z dostawcami rozwiązań w zakresie dostarczanych produktów, rozwiązywanie problemów integracji systemów; kompleksowa obsługa systemów, wsparcie releasów; 2 linia wsparcia dla użytkowników, monitoring aplikacji (pisanie skryptów powershell), współpraca z dostawcami rozwiązań w zakresie dostarczanych produktów, rozwiązywanie problemów integracji systemów.
Zdefiniowanie strategii implementacji, tok pracy z zachowaniem zaplanowanych kamieni milowych i zarządzanie ryzykiem i problemami związanymi z realizacją prac. Zarządzanie licznymi inicjatywami podejmowanymi jednocześnie w różnych częściach świata; bieżące wsparcie towarzyszące realizacji naszych usług. Wparcie dla klientów i użytkowników w zakresie zamówień realizowanych za pośrednictwem platformy ServiceNow.
Realizacja wybranych zleceń operatorskich w zakresie: rewizji i modyfikacji istniejącego kodu źródłowego (refaktoryzacja i dostosowanie do przyjętych standardów). Programowanie i wdrażanie nowych funkcjonalności na podstawie dostarczonej analizy zgodnie z przyjętymi standardami (pisanie procedur składowanych, tworzenie tabel, widoków, funkcji). Wsparcie programistyczne dla II linii wsparcia przy usuwaniu przyczyn powstawania incydentów. Rozwiązywanie zgłoszonych problemów przez dostarczenie obejść oraz docelowych poprawek dla systemu. Diagnostyka niewydajnych procesów/zapytań i ich optymalizacja. Przygotowanie raportów (ręcznie i automatycznych) pokazujących stan kwotowy i ilościowy wybranych danych. Przygotowanie dokumentacji, zawierającej scenariusze obsługi i naprawy wybranych incydentów, problemów i zleceń operatorskich.
Udział w rozwoju i utrzymaniu architektury SOA w organizacji. Implementacja usług biznesowych oraz integracyjnych na korporacyjnej szynie danych IBM Integration BUS. Dokumentowanie integracji z wykorzystaniem notacji UML/Archimate. Tworzenie narzędzi pomocniczych, usprawniających pracę oraz utrzymanie integracji.
Wsparcie zespołu globalnego projektu wymiany systemu centralnego – przez 3 lata projektu uczestniczyło w nim ok. 500 osób – o następujących specjalizacjach: programiści testerzy, analitycy, Project Managerowie oraz Scrum Masterzy. Głównym zadaniem projektu było wdrożenie oprogramowania Guidewire w zakresie Guidewire PolicyCenter oraz Guidewire BillingCenter. Wykorzystanie przez klienta produktów Guidewire Rating Management, Guidewire Reinsurance Management i Guidewire Client Data Management w realizacji programu transformacji.
Zdefiniowanie strategii implementacji, tok pracy z zachowaniem zaplanowanych kamieni milowych i zarządzanie ryzykiem i problemami związanymi z realizacją prac. Zarządzanie licznymi inicjatywami podejmowanymi jednocześnie w różnych częściach świata; bieżące wsparcie towarzyszące realizacji usług. Wsparcie dla klientów i użytkowników w zakresie zamówień realizowanych za pośrednictwem platformy ServiceNow.
IT Infrastructure Technology na wielu platformach:
Wdrożenie nowej wersji systemu w całej Europie. Konsultanci projektują rozwiązania techniczne we współpracy ze stroną biznesową, implementując rozwiązania i zapewniając przeszkolenie użytkowników.
Odpowiedzialni za analizę potrzeb klienta w różnych obszarach firmy, przygotowanie propozycji i ich wdrożenie w ramach rozwiązań opartych na platformie SharePoint 2010/2013.
Rozwój aplikacji webowych z użyciem:
Projekt i rozwój aplikacji z użyciem różnych modeli programistycznych w SharePoint 2010/2013:
Testy automatyczne i regresyjne na potrzeby różnych projektów w zakresie urządzeń mobilnych. Wsparcie dla zespołu rozwoju oprogramowania linii lotniczej oraz zapewnienie wsparcia technicznego (projektowanie, programowanie, testy, implementacja, usługi dodatkowe) dla działu testów. Projektowanie, utrzymanie i realizacja automatycznych testów GUI; testy z użyciem różnych przeglądarek. Raportowanie usterek i zarządzanie zadaniami (Jira). Raportowanie; zapewnienie postępu i realizacji prac. Ciągła integracja i automatyzacja procesu realizacji prac.
Podjęcie 19 projektów w ramach Testing Factory i ukończenie 14 z nich. Zwiększenie ilości testów o 10%, co przełożyło się na lepszą jakość testów i optymalizację kosztów.
Hosting 24 instancji MS SQL z 200 bazami danych. Proaktywny monitoring obsługi w celu utrzymania nieprzerwanej dostępności. Udział w projektach wdrożeń nowych aplikacji. Testowanie zmian w istniejącym rozwiązaniu; testowanie rozwiązań w fazie projektowej. Rozwój zmian zapewniających nowe funkcjonalności i korekty błędów.
Utrzymanie Raportowania dot. Działalności Klinicznej (BO, Spotfire). Zmiany w CTMS, Quantum, raportach PD Goals BO i PRP Spotfire zamówione przez użytkowników lub wymagane w związku z projektami aplikacji. Utrzymanie bazy danych XFAX dla raportowania CTMS, PRP i Data Quality.
Uzgodnienie i dokumentacja modelu komunikacji i współpracy między programistami, analitykiem i testerami. Przygotowanie i wdrożenie nowego podejścia do działań testowych.
Zapewnienie sposobów obejścia problemów w celu szybkiego przywrócenia obsługi w ramach Zarządzania Incydentami. Diagnoza przyczyn incydentów. Propozycje rozwiązań i wybór odpowiednich środków zaradczych. Zapewnienie prawidłowego wdrożenia środków zaradczych.
Technologie:
Narzędzia:
Projektowanie, tworzenie oprogramowania i testy jednostkowe; integracja oprogramowania w celu wsparcia rozwoju, ulepszenia i utrzymania elementów infrastruktury telekomunikacyjnej instytucji bezpieczeństwa publicznego.
Rozwiązanie umożliwiające połączenie między Systemem Profilu klienta i CRS oraz wymianę informacji między nimi. Monitorowanie projektu od rozpoczęcia do ukończenia realizacji; zapewnienie terminowego wykonania i wdrożenia aplikacji.
Pomoc w opracowaniu technicznej dokumentacji oprogramowania. Projekt i kod na potrzeby aplikacji o średnim stopniu skomplikowania z użyciem zaawansowanych technologii. Stworzenie programów optymalizacji w celu rozwiązywania problemów. Opracowanie aplikacji prototypowych.
Front-end:
Back-end:
Rozwijanie i określanie etapów procesu migracji danych do chmury z wewnętrznych systemów zarządzania uczeniem się. Projektowanie rozwiązań archiwizacyjnych dla danych zapisu, które nie są odpowiednie do transferu, na nowe rozwiązania. Projektowanie schematu testowania i uprawomocniania w celu zapewnienia precyzji, jakości i integralności wszystkich danych docelowych. Projektowanie procesów i procedur poprawiania nieprecyzyjnych i słabych jakościowo danych.
Zapewnienie złożonych rozwiązań infrastrukturalnych opartych na standardowych, zaakceptowanych komponentach. Przełożenie potrzeb biznesowych na język wymogów technicznych w następujących obszarach IT: serwery, przechowywanie, kopie bezpieczeństwa, odzyskiwanie w przypadku awarii, bazy danych.
Przejęcie aplikacji w firmie od innego dostawcy, która była rozwijana przez firmę zewnętrzną. Zarządzanie przejściem z wersji „szytej na miarę” na wersję obecną. Zapewnienie wsparcia i pierwszego punktu kontaktu dla użytkowników i sprzedawcy. Zapewnienie koniecznej dokumentacji. Identyfikacja problemów i ich przyczyn.
Zapewnienie wsparcia i pierwszego punktu kontaktu dla naukowców (użytkowników). Identyfikacja problemów i ich przyczyn. Realizacja procesu migracji (i zmiany lokalizacji) serwerów z jednego centrum danych do innego. Zmiana zespołu wsparcia zatrudnionego na zasadzie outsourcingu.
Stworzenie zespołu programistów .NET do stworzenia modułów do istniejącego już systemu ERP.
Stworzenie mobilnej aplikacji Xamarin wraz z wewnętrznym microframeworkiem. Aplikacja komunikuje się z RESTowym API postawionym na apache (PHP). Dodatkowo obsługa wbudowanych sensorów z telefonu – m.in. lokalizacja GPS, czy aparat używany jako skaner kodów.
Stworzenie wielowarstwowej aplikacji MVC wraz z wewnętrznym microframeworkiem. Aplikacja komunikuje się z RESTowym API postawionym na tomcat (Java). Dodatkowo stworzenie aplikacji desktopowej w WPFie do administracji zasobami oraz serwisu proxy (WebAPI) dla zewnętrznej firmy. Utrzymywanie testów jednostkowych, naprawa błędów, modyfikacje funkcjonalności oraz tworzenie nowych. Utworzenie profili publikacji dla aplikacji wraz z konfiguracją oraz zarządzaniem serwerami IIS.
Przepisanie sklepu z PHP 5.x na PHP 7. Zaktualizowanie głównej, posiadanej platformy e-commerce zamiast zakupienia gotowej platformy. Wdrożenie i skodyfikowanie procesów wewnątrz organizacji (biznesowych) oraz stworzenie narzędzi IT wspierających nowopowstałe procesy. Utworzenie środowiska developerskiego.
Przygotowanie front-endu portalu i aplikacji bankowej opartych o frameworki AngualarJS i ReactJS.
Dostarczenie rozwiązań PHP w oparciu o rozwiązania e-commerce. Klient rozwija kilkanaście aplikacji zarządzania zamówieniami, dystrybucją, logistyką i dostawami. Całość działa w oparciu o PHP.
Stworzenie nowego zespołu ekspertów posiadających kompetencje SAS i mówiących w języku angielskim oraz niemieckim. Klient potrzebował kompetencji językowych w swoim teamie do przeniesienia usługi/aplikacji z Niemiec do Polski. Zapewnienie transferu wiedzy oraz przejęcie obsługi oraz rozwoju.
Rozwój, testowanie i utrzymanie backendu produktu – aplikacji odpowiedzialnej za dokumenty związane z podróżą (wiadomości e-mail, strony html, Velocity, Apache Tiles, JSP, JavaScript, CSS). Analiza, usuwanie błędów i/lub pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z rozwojem oprogramowania i środowiskiem produkcyjnym. Zapewnienie wysokiej jakości kodu i zgodności ze standardami programowania.
Interpretacja wymogów biznesowych, opinii dotyczących użyteczności i specyfikacji funkcjonalnych w celu opracowania rekomendacji technicznych. Analiza wymagań w stosunku do oprogramowania w celu określenia wykonalności projektu w ramach dostępnego budżetu i w założonym czasie. Eliminacja potencjalnych ryzyk związanych z zadaniami, propozycje rozwiązań i plany ograniczenia efektów problemów w razie ich wystąpienia. Określenie projektu systemu, jego architektury oraz dobrych praktyk na jego potrzeby. Stworzenie dobrych praktyk w celu poprawy produktywności. Współpraca z analitykami biznesu. Dbałość o to, aby funkcjonalności opracowane przez zespół posiadały jak najlepszą jakość z zachowaniem jak najkrótszego czasu ich tworzenia.
Planowanie strategiczne, projektowanie oraz wdrożenie aplikacji dającej dostęp do usług biur kredytowych, systemów informacji gospodarczej, rozwiązania związane z zarządzaniem ryzykiem i kredytami dla banków i instytucji finansowych, firm ubezpieczeniowych, telco, przedsiębiorstw użyteczności publicznej i innych podmiotów ekonomicznych. Wszystko po to, by stworzyć funkcjonalną aplikację ułatwiającą podejmowanie bezpieczniejszych decyzji na rynkach kredytów i nieruchomości.
Naprawa błędów w istniejącym systemie. Aktualizowanie aplikacji w momencie zmiany procesu rozliczeniowego. Implementacja nowych zasad i funkcjonalności w zależności od potrzeb zespołów klienta.
Tworzenie największego portalu internetowego w Polsce, uwzględniającego stworzenie największych ekosystemów audio/wideo, gdzie wykorzystywane są najnowsze trendy i technologie związane z odtwarzaniem i streamowaniem. Uwzględnienie w projektach różnych platform oraz technologii mobilnej – zarówno web, jak i native.
Stworzenie planu migracji danych ze starego rozwiązania do nowo powstającego systemu. Przygotowanie dokumentacji analityczno-projektowej – HLD oraz ciągłe wsparcie zespołów rozwojowych klienta w developmencie rozwiązania.
Przygotowanie analizy wymagań biznesowych oraz wypracowanie skutecznego rozwiązania zgodnego ze strategią klienta. Przygotowanie odpowiedniej fazy testów oraz utrzymanie produktu w pierwszym etapie powdrożeniowym.
Kluczowe wsparcie procesu tworzenia nowych funkcji głównego systemu ERP. Optymalizacja procesów deweloperskich oraz rozwiązanie problematycznych kwestii komunikacji baza-aplikacja.
Projektowanie, implementacja, testowanie oraz wdrażanie aplikacji mobilnych na smartfony, tablety oraz smartwatche. Zapewnianie najwyższej jakości kodu oraz aplikacji poprzez udział w tworzeniu i optymalizacji procesu rozwoju oprogramowania. Tworzenie architektury aplikacji zapewniającej wydajność, testowalność, rozwijalność oraz łatwość utrzymania. Analiza biznesowych wymagań i tłumaczenie na specyfikacje techniczną.
Udział w tworzeniu, wdrożeniu i rozwijaniu ogólnopolskiego serwisu informacyjnego. Współudział w planowaniu architektury i kierunków rozwoju dla nowo powstających rozwiązań. Zapewnienie zachowania standardów jakości i najlepszych praktyk tworzenia oprogramowania, podpartych testami i dokumentacją techniczno-projektową oprogramowania.
Rates & Enterprise Risk jest dynamicznym środowiskiem zapewniającym wsparcie dla banku w dziedzinie rachunku wyników i bieżącej działalności firmy, łącząc obszary takie jak new business, projekty regulacyjne i optymalizację środowiska. Aby zapewnić użytkownikom rozwiązania w możliwie najkrótszym czasie, wykorzystane zostały najnowsze technologie stosowane np. w projektach polegających na dostarczeniu nowej platformy WPF na potrzeby narzędzi transakcyjnych pozwalających na przejrzyste udostępnianie i integrację obiektów rynkowych.
Stworzenie rozwiązań związanych z bezpieczeństwem dla infrastruktury dostępu do Internetu działających w wielu centrach danych na całym świecie. Indywidualne rozwiązania związane z bezpieczeństwem, tworzące skuteczny całościowy system bezpieczeństwa. Stworzenie szczegółowych projektów rozwiązań dobrze dopasowanych do istniejących platform banku i jego kluczowych ekosystemów.
Zapewnienie klientowi wsparcia w postaci pełnego spektrum usług we wszystkich możliwych dziedzinach IT – zarówno w zakresie usług związanych z rekrutacją (stanowiska strategiczne i zarządcze) oraz zbudowaniem specjalistycznego zespołu projektowego (stanowiska inżynierskie). Na potrzeby projektu zapewnione zostało wsparcie takich kompetencji jak: front-end, back-end, UI/UX, stanowiska związane z metodologią agile, analityka biznesowa, architektura.
Przygotowanie kompletnego projekt graficznego interfejsu, kompatybilnego z wewnętrznym systemem ERP klienta, a następnie wdrożenie go w oparciu o frameworki Angular 1 oraz Angular 2.
Stworzenie cross-funkcjonalnego zespołu, który zapewnił wsparcie w trzech obszarach dla kluczowej fazy projektowania i wdrożenie nowej platformy. Pierwszy zespół był odpowiedzialny za likwidację defektów związanych z artefaktami w starym kodzie (legacy code). Zespół drugi instalował oraz testował nową platformę, zgodnie z nowym projektem architektów. Zespół trzeci odpowiadał za kompletną i czasową migrację aplikacji na nową platformę.