Managed services

Dostarczanie procesów IT na warunkach określonych jako SLA (Service Level Agreement) oraz mierzone za pomocą KPI (Key Performance Indicators) realizowane za określoną z góry cenę.

Model Managed Services jest zarządzany przez dostawcę proaktywnie z minimalnym udziałem klienta, zachowując szeroki dostęp klienta do “know-how” dostawcy (eksperci IT, domeny technologiczne).

Managed services w liczbach
20
zrealizowanych projektów
256
zaangażowanych konsultantów
Proces uruchamiania Managed Services
1
Analiza
  • Ustalenie zakresu Managed Services
  • Zdefiniowanie potrzebnych narzędzi oraz zespołu
  • Ustalenie SLA, KPI oraz priorytetów
  • Przygotowanie oferty oraz planu tranzycyjnego
2
Utworzenie zespołu
  • Zdefiniowanie ról i odpowiedzialności w zespole
  • Transfer wiedzy do zespołu
  • Utworzenie bazy wiedzy oraz procedur
3
Okres próbny
  • Dopasowanie usług pod kątem jakościowym
  • Dostosowanie zespołu i procesów
  • Weryfikacja kontraktu po okresie próbnym
4
Pełny model Managed Services
  • Ciągła optymalizacja procedur
  • Okresowa ocena kondycji usługi
  • Rozwijanie współpracy

Kiedy Managed Services jest odpowiednim rozwiązaniem?

  1. 1Potrzeba minimalizacja ilości procesów/usług IT w organizacji
  2. 2Brak technicznych lub organizacyjnych kompetencji
  3. 3Potrzeba ograniczenia wewnętrznej struktury ilości pracowników
  4. 4Szybki dostęp do wiedzy i inżynierów w krótkim okresie

Korzyści z modelu Managed Services

  1. 1Dostęp do szerokiej wiedzy i ugruntowanych kompetencji w usługach IT
  2. 2Kontrolowanie kosztów w modelu Fixed Price
  3. 3Pojedynczy punkt kontaktu dla wszystkich kwestii
  4. 4Transfer odpowiedzialności i ryzyka na dostawcę usługi
  5. 5Elastyczne podejście do zakresu prac zespołu

Korzyści z modelu Managed Services w IT Kontrakt

1
Okres próbny

Zapewniamy okres pracy, zgodnie z wytycznymi kontraktu oraz ustaleniami operacyjnymi, podczas którego weryfikujemy cele oraz optymalizujemy działania, by zwiększyć efektywność zespołu i procesów.

2
Unikalne rozwiązania

Rozwiązania są planowane w taki sposób, by były kompatybilne z narzędziami klienta oraz uwzględniały wewnętrzną kulturę organizacji. Zachowujemy jednak wpływ na technologię i operacyjną organizację pracy zespołu realizacyjnego.

3
Transfer wiedzy

Agregacja wiedzy, analiza oraz przygotowanie kompendium wiedzy dotyczącego projektu. Zebrana dokumentacja pozostaje na stale w zasobach klienta.

Nagrody i wyróżnienia
Certyfikaty i członkostwa spółek grupy IT Kontrakt
Zapytanie ofertowe
Copyright © 2018 by IT Kontrakt. All Rights Reserved.
Realizacja strony internetowej: Vision Trust

Przeglądając stronę wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z Serwisu oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies przechowywanych w urządzeniu użytego do przeglądania strony, w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez “IT KONTRAKT” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gwiaździsta 66, 53-413 Wrocław i Zaufanych Partnerów IT KONTRAKT Sp. z o.o.