Nearshore/Offshore

Świadczenie usług IT na rzecz klientów z krajów bliskich pod względem geograficznym (Nearshore) lub klientów z krajów znajdujących się na innych kontynentach (Offshore).

Model Nearshore/Offshore pozwala korzystać z nowoczesnych rozwiązań niedostępnych na lokalnym rynku klienta, a także daje możliwość zwiększenia zespołu na stałe lub na czas określony przy zachowaniu limitu kadrowego firmy klienta.

Proces uruchamiania Nearshore / Offshore
1
Analiza potrzeb klienta
  • Upewnienie się, że Nearshore/Offshore może mieć zastosowanie
2
Zbadanie rynku lokalnego oraz konkurencyjnych
  • Zdefiniowanie kompetencji, które wniosą przewagę konkurencyjną
3
Analiza prawna
  • Podatki, prawo pracy, prawo zatrudnienia oraz warunki sprzyjające rozwojowi przedsiębiorstw
4
Analiza kosztowa
  • Kalkulacja opłacalności inwestycji oraz potencjalnego ryzyka
5
Oferta
  • Przygotowanie propozycji dla klienta
6
Finalizowanie umowy
  • Rozpoczęcie lub zakończenie inwestycji

Kiedy Nearshore/Offshore jest odpowiednim rozwiązaniem?

  1. 1Brak potrzebnych kompetencji na rynku lokalnym
  2. 2Zachowanie wysokiej jakości standardów Employer Brandingu
  3. 3Zmniejszenie kosztów stałych i utrzymanie wysokiej jakości
  4. 4Zwiększenie zespołu przy równoczesnym limicie kadrowym

Korzyści z modelu
Nearshore/Offshore

  1. 1Zachowanie stałego budżetu
  2. 2Dostęp do nowoczesnych rozwiązań niedostępnych na lokalnym rynku
  3. 3Skorzystanie z wykwalifikowanych zespołów rekrutacyjnych
  4. 4Oszczędność wynikająca z niedalekich podróży służbowych dla klientów Nearshore
  5. 5Podobna kultura organizacyjna, biznesowa oraz językowa w modelu Nearshore

Korzyści z modelu Nearshore/Offshore w IT Kontrakt

1
Rozliczanie się w walucie klienta

IT Kontrakt umożliwia wszystkim klientom rozliczanie się w ich walucie, dzięki czemu klient unika fluktuacji kursu walut oraz ma mniejsze problemy z księgowaniem kwot.

2
Dostosowanie się do stref czasowych klienta

Klient nie musi martwić się o terminy oddania prac swoim klientom wewnętrznym. Dostosowujemy się do strefy czasowej, w której działa nasz klient.

3
Doświadczenie w obsłudze zagranicznych klientów

Współpraca z klientami zagranicznymi, pochodzącymi również z innych kontynentów, nauczyła nas dostosowywać się do specyfiki ich biznesu, przy jednoczesnym uwzględnieniu różnic kulturowych.

Nagrody i wyróżnienia
Certyfikaty i członkostwa spółek grupy IT Kontrakt
Zapytanie ofertowe
Copyright © 2018 by IT Kontrakt. All Rights Reserved.
Realizacja strony internetowej: Vision Trust

Przeglądając stronę wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z Serwisu oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies przechowywanych w urządzeniu użytego do przeglądania strony, w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez “IT KONTRAKT” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gwiaździsta 66, 53-413 Wrocław i Zaufanych Partnerów IT KONTRAKT Sp. z o.o.